Kenmerken

Alles wat je nodig hebt ... en nog veel meer ...

Geavanceerd groepsbeheer

Maak gebruikersgroepen per afdeling of werkteam. Deze medewerkers worden gebeld als een klant contact wil opnemen met hun afdeling. Je kunt de volgorde en de beltijd bepalen.

Voorgeprogrammeerde scenario's

Plan verschillende manieren om oproepen af te handelen, afhankelijk van de situaties die je tegenkomt (vakantie, ziekte, uitzonderlijke sluitingen, werkzaamheden, enz.)

Vereenvoudigd beheer van complexe planningen

Stel een specifiek tijdschema in voor elke dag van de week en verander het op elk gewenst moment.

Samenwerken

Face-to-face of telewerken, je team presteert beter
dankzij de voordelen van uw gedematerialiseerde centrale.

Gesprek doorverbinden

Gesprekken doorschakelen naar collega's of een extern nummer.

Indicator werknemersstatus

Je kunt meteen zien of je werknemers in gesprek zijn of dat hun telefoon overgaat.

Oproep blokkeren

Neem een gesprek dat overgaat op een andere telefoon op met de Pickup functie van je handset. Bijvoorbeeld als je collega niet beschikbaar is.

Conferentiegesprek

Maak contact met je personeel of klanten voor teamvergaderingen of demonstraties.

Groepen

Gebruikersgroepen aanmaken. Dit is erg handig als je gebruikers hebt die op dezelfde afdeling werken, zoals een verkoop- of marketingteam. Je kunt de gesprekstijdhiรซrarchie tussen de gebruikers in de groep definiรซren.

Hot-Desking

Houd elke telefoon bezet met Hot-Desking. Je hoeft alleen maar je code in te voeren op een telefoon om toegang te krijgen tot je instellingen. Ideaal voor gedeelde kantoren.

Meerdere kanalen en melding van dubbele oproepen

Voer dubbele gesprekken en schakel van de ene beller naar de andere. Handig als je met een klant te maken hebt en informatie van je collega's nodig hebt.

Welkom

Een professionele en efficiรซnte telefoonbeantwoordingsservice weerspiegelt een goed imago van je bedrijf bij je klanten en prospects.

Spraakmenu

Stuur je klanten door naar verschillende afdelingen of medewerkers binnen je bedrijf.

Persoonlijke berichten

Neem je eigen begroetingen en wachtberichten op.

Muziek en wachtrijen

Profiteer van onbeperkte gesprekscapaciteit, zodat je klanten kunnen wachten terwijl jij muziek afspeelt. Je personeel kan een hoog volume aan inkomende gesprekken aan.

Directe nummers

Wijs jezelf een direct nummer toe en je klanten worden direct met je doorverbonden zonder dat ze het hoofdnummer van het bedrijf hoeven te bellen. Als je niet beschikbaar bent, kunnen ze een bericht voor je achterlaten.

Direct2gebruiker

Integreer de optie Direct naar gebruiker in je spraakmenu en je vaste contactpersonen kunnen rechtstreeks contact met je opnemen door je toestelnummer in te voeren.

Bedrijvengids

Het is gemakkelijk om een van je collega's of klanten te bellen, zelfs als je hun nummer niet weet. Typ gewoon de eerste paar letters van hun voornaam of achternaam en er verschijnt een suggestie.

Onbeperkte kanalen

Gebruik zoveel kanalen als je nodig hebt, zodat je klanten nooit worden begroet door een bezettoon.

Organiseer

Vermijd onnodige wachttijden voor uw klanten en medewerkers
kostbare tijd verspillen.

Cascades

Stel het aantal belsignalen in waarna het gesprek wordt doorgeschakeld naar andere extensies als het niet wordt ontvangen.

Oproepomleiding

Schakel je toestel door naar je mobiele telefoon, een andere telefoon, een mobiele applicatie of een van je collega's. Het is een geweldige manier om ervoor te zorgen dat je geen gesprekken mist als je het kantoor verlaat.

Lokale nummers

Kom dichter bij je klanten met lokale nummers.

Niet storen modus

Activeer de "niet storen" modus als je druk bezig bent en niet gestoord wilt worden.

Voicemail per gebruiker

Geef elke werknemer in je bedrijf zijn eigen mailbox. Je kunt ook mailboxen aanmaken voor een afdeling. Elke gebruiker kan zijn eigen out-of-office bericht opnemen.

Click2call

Bel snel een klant of collega via een webinterface.

Indicator voor wachtende berichten

Weet wanneer er een spraakbericht op je wacht. Er knippert een lampje op je telefoon. Deze indicator informeert je ook over gemiste oproepen.

Voicemail naar e-mail

Ontvang een melding per e-mail wanneer er gesproken berichten in de wacht staan. Je kunt ze downloaden en beluisteren op de speakerphone.

Fax naar e-mail

Faxen ontvangen op uw e-mailadres. Je kunt ze dan downloaden of doorsturen.

Meer informatie

Voeg extra informatie toe aan je nummer als je gebeld wordt. Geef bijvoorbeeld aan van welke optie of van welk nummer de oproep afkomstig is.

Speciale nummers

Je kunt speciale betaalde of gratis nummers gebruiken, vraag het ons gewoon.

Beheer

Beheer je telefooncentrale op afstand, beheer je telefonie, analyseer ontvangen of gevoerde gesprekken en luister gesprekken terug om je team zo effectief mogelijk te trainen.

Stand-by

Zet de persoon met wie je praat in de wacht terwijl je praat. Bijvoorbeeld als je iets wilt vragen aan een van je collega's in de kamer of iets op je gemak wilt uitzoeken.

Softphone

Onze applicatie installeren Magische IP-softphone of de applicatie van je keuze om toegang te krijgen tot je vaste lijn vanaf je mobiele telefoon. Vanuit huis, een mobiele telefoon, een hotel of een ander kantoor. Gesprekken kunnen naar meerdere plaatsen tegelijk worden verzonden.

Meerdere apparaten

Maak van je pc, tablet of smartphone een telefoon en ben overal bereikbaar op al je apparaten tegelijk.

Gemaskerde identificatie

Voorkom dat je informatie wordt weergegeven op het scherm van je contacten.

Nummer beller-ID

Uw nummer weergeven voor de beller wanneer u belt. Uw bellers zullen u kunnen identificeren.

Telemarketing

Maak en beheer je telemarketingcampagnes als een professional.

Waarschuwingen

Activeer waarschuwingen en blijf op de hoogte van de verschillende gebeurtenissen in je telefoonsysteem.

Snelkoppelingen

Pas je telefooncentrale aan je dagelijks gebruik aan met aanpasbare snelkoppelingen. Deze snelkoppelingen kunnen met รฉรฉn klik op een knop worden gedeeld door al onze apparaten.

Contact manager

Codeer een gemeenschappelijk telefoonboek voor het bedrijf. Dit telefoonboek verschijnt op alle telefoons die je wilt.

Gesprek opnemen

Neem je gesprekken op, speel ze af en download ze gratis.
Beheer je registratiebeleid per medewerker of afdeling.

Logboek

Volg eenvoudig de details van al je inkomende en uitgaande gesprekken. Vind datums, tijden, telefoonnummers, gespreksduur en de namen van de medewerkers die ze hebben ontvangen.

Heb je interesse?

Aarzel niet om om contact met ons op te nemen.

Wil je meer informatie of wil je een specifiek project indienen? Ons team van vriendelijke experts helpt je graag verder.