# Magische IP
De telefooncentrale, nieuwe generatie & zonder contractduur.
- Alle VoIP-functies voor vaste telefonieย wat uw bedrijf nodig heeft.
- Interfone oplossingen zijn 100% aanpasbaar aan uw interne processen.
- Bewezen betrouwbaarheid dankzij onze Belgische infrastructuur.
- Klantenservice effectief & 24/7 ondersteuning.
- Vertrouwelijkheid & Beveiliging verbeterd.

Niets te configureren.
Inpluggen en bellen.
MAGISCHE IP is de telefoonoplossing modern en flexibel voor zelfstandigen en bedrijven. Zonder contract en zonder dure installatie kunt u eenvoudig uw communicatie beheren met uitgebreide functies Begroeten, doorverbinden, doorschakelen, in de wacht zetten, inchecken en nog veel meer. Uw configuratie staat veilig op onze serversHet enige wat je nodig hebt, zijn onze smartphones bij jou op locatie.

Verbeter de prestaties van je team
Geef je personeel de middelen die ze nodig hebben om efficiรซnter te werken. Met andere woorden, onze VoIP-telefooncentrale bevordert een betere coรถrdinatie en een hogere productiviteit.


Onderscheid u van de massa uw klanten
Maak indruk vanaf de eerste bel met een persoonlijk welkom. Leid elk gesprek op intelligente wijze en elimineer onnodig wachten dankzij ons intuรฏtieve tijdbeheer. Daarom zullen uw klanten zich vanaf het begin gewaardeerd en begeleid voelen.
Beheer je vaste telefonie via een webinterface


Verbind je favoriete tools met Magic IP
Magic IP gemakkelijk geรฏntegreerd in uw professionele hulpmiddelen. Met naadloze VoIP-integratiesInterfone verenigt uw bedrijfsecosysteemhet verbeteren van uw efficiรซntie en vereenvoudiging van je dagelijkse leven. Deze oplossing prestaties verhogen van je bedrijf.
Vaste telefonie onderweg
Mis nooit meer een oproep met onze applicatie Interfone Softphone. Beheer al je vaste telefonie vanaf je pc of smartphone.
Neem je VoIP-telefooncentrale overal mee naartoe en geniet van alle voordelen, zoals doorverbinden en omleiden, wisselgesprek, zicht op de status van je medewerkers, enz.

MAX flexibiliteit
Ongeacht de grootte en behoeften van uw bedrijf,
je nieuwe telefooncentrale past er perfect bij.

Ga je verhuizen?
Overal je telefoon loskoppelen en weer aansluiten,
werkt het meteen.

Kantoor Overal
Thuis, onderweg en zelfs in het buitenland, je beurs volgt je overal...

Ben je in beweging?
Geen zorgen, je centrale kan meegroeien met je bedrijf, zonder beperkingen.

Geen contract...
...Geen gedoe!
Onze enige garantie is onze kwaliteit.
Magic IP heeft geen contractduur.
Vraag uw gratis demo aan
Votre entreprise mรฉrite un systรจme de tรฉlรฉphonie 100% adaptรฉ ร ses besoins, alliant performance, flexibilitรฉ et simplicitรฉ. Optez pour une solution qui รฉvolue avec vous et booste votre productivitรฉ.
ย
Veelgestelde vragen
Wat is een telefooncentrale?
Een telefooncentrale is een professioneel systeem dat binnen een bedrijf wordt gebruikt om meerdere gelijktijdige inkomende en uitgaande gesprekken efficiรซnt te beheren. Het kan worden uitgerust met vele functies die essentieel zijn voor een optimaal gespreksbeheer. Over het algemeen heeft het automatische pick-up, voicemail, berichten in de wacht, een automatisch antwoordapparaat, enzovoort. Bovendien kun je gesprekken doorverbinden of in de wacht zetten. Kortom, geen verloren gesprekken meer, geen eindeloos gerinkel meer... en geen verloren klanten meer.
Wat is VoIP en VoIP-telefonie?
VoIP, voor "Voice over Internet Protocol", is een technologie die het mogelijk maakt om telefoongesprekken via het internet te voeren in plaats van via traditionele telefoonnetwerken, waardoor de kosten dalen en de flexibiliteit toeneemt. Met VoIP-telefonie kunnen gebruikers bellen vanaf verschillende verbonden apparaten (zoals IP-telefoons, computers of smartphones) en vaak zijn er geavanceerde functies zoals videoconferenties en instant messaging ingebouwd.
Wat is het verschil tussen een gehoste exchange en een cloud exchange?
Of het nu gaat om cloud of hosted, de nieuwe generatie exchange, in tegenstelling tot de fysieke exchange, biedt onmiskenbare voordelen op het gebied van functionaliteit, flexibiliteit en kostenbesparing. Gehoste exchanges bieden ook de betrouwbaarheid van een infrastructuur die van A tot Z door de operator wordt beheerd.
In sommige gevallen staat je configuratie niet "ergens in de cloud", maar op onze eigen betrouwbare en veilige servers.
Kan ik mijn telefoonnummer behouden?
Ja, omdat Interfone een operator is die geregistreerd is bij het BIPT, hoef je alleen maar een nummerbehoudsmandaat in te vullen en wij doen de rest. Zo geniet je van de voordelen van Interfone met behoud van je nummer en staat je configuratie niet "ergens in de cloud" maar op onze eigen betrouwbare en beveiligde servers.
Ik heb een speciaal nummer nodig (0800, 070, 078,...)
Interfone biedt ook speciale nummers tegen zeer concurrerende prijzen.
Ik heb een buitenlands nummer nodig
Interfone dekt momenteel 80 landen en meer dan 3.000 netnummers wereldwijd.
Kan ik mijn bestaande internetverbinding gebruiken?
Absoluut. Je hoeft geen speciale internetservice af te nemen bij Interfone.
Onze oplossingen zijn getest met de toonaangevende internetproviders. We zijn compatibel met DSL, Coax (kabel-tv), glasvezel en in sommige gevallen zelfs 3G/4G-technologieรซn.
Heeft Magic IP echt geen contractduur?
Natuurlijk. We hebben zoveel vertrouwen in onze service en ons team dat we waarschijnlijk de enige operator zijn die geen contractduur opleggen. Dus als je je abonnement wilt opzeggen, stuur ons dan gewoon een e-mail.
Wat moet ik doen als het aantal werknemers varieert?
Bij Interfone betaal je alleen voor wat je gebruikt. Als het aantal werknemers afneemt, kunt u het abonnement van ongebruikte accounts stopzetten. Als het aantal toeneemt, voeg je gewoon meer accounts toe. De kers op de taart is dat de abonnementsprijs degressief is. Hoe meer werknemers je hebt, hoe minder je betaalt.
Heb je interesse?
Aarzel niet om om contact met ons op te nemen.
Wil je meer informatie of wil je een specifiek project indienen? Ons team van vriendelijke experts helpt je graag verder.